Follow Us @ozgurkitaplar

Eylül 28, 2015

Ahh Kalbim - Meriç Mekik || Kitap Yorumu

Kitap: Ahh KalbimYazar: Meriç Mekik
Yayınevi: DexPub
Tür: Romantik, Kurgu,
Sayfa Sayısı: 460
Goodreads Puanı: 3.80
Benim Puanım: 2/5
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku












Arka Kapak

Utangaç...
Zeki...
Son derece çekici...
Deli dolu...
Çocuklu...
Sakar...
Komik...
Acayip Platonik...

Aylin evli, mutlu ve top gibi hamileydi...
Tabii bu Japon bir kız için terk edilmeden önceydi... 

Dört yıl sonra bir davet için kavalye aramaya karar verdi. Arkadaşları adaylarını bir bir Aylin'in önüne serdi. Ama aşk, Aylin'e büyük bir süprizle gelecekti...


Benim Yorumum

Kitabı bitireli çok oldu ve sonunda yorumumu bloga da giriyorum. Kitap sanırım bana göre değildi. Ben bu tür kitapları pek fazla sevmiyorum sanırım. Genelde okuduğumda sevmem yani. Güzel bir konusu var. Eğlenceli ve güldüren bir kitap. Yani gülmek için bir kitap arıyorsanız okuyabilirsiniz.

Tombik Aylin ve arkadaşları güzeldi. Ama keşke Dex kitapları biraz daha kaliteli bassa. İpincecik sayfaları var resmen. Kitap 460 sayfa falan ama bakınca 260 gözüküyor. Neyse ben pek beğenmedim ama bu tür güldüren komik kitapları seviyorsanız okuyabilirsiniz..

Ayrıca beni instagram ve goodreads'ta takip edebilirsiniz. Çünkü orada daha aktifim ve yorumları erken giriyorum hepinizi beklerim.

İnstagram: @ozgurkitaplar
Goodreads: ozgurkitaplar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder