Follow Us @ozgurkitaplar

Eylül 08, 2015

Bu Ay Neler Okudum? || Ağustos Kitapları

Sonunda sizlere Ağustos'ta okuduğum kitaplardan bahsetme zamanı buldum. Evet biraz geç oldu ama bu aralar pek zaman bulamıyorum. Daha doğrusu kafamı yabancı dizilerden kaldıramıyorum :D Şu an yani Eylül'ün son haftasında beri Aşk ve Son Kullanma Tarihli Diğer Şeyler kitabını okumaya çalışıyorum ama dizilere o kadar daldım ki elime kitap alamıyorum :) İsterseniz sizlere izlediğim yabancı diziler hakkında bir blog yazısı hazırlayıp paylaşabilirim. Bunun için yoruma isteğinizi yazabilirsiniz ben de sizlerle seve seve izlediğim filmler ve diziler hakkında her şeyi paylaşmaktan zevk alırım.

Gelelim Agustos'ta okuduğum kitaplara. Toplam 9 kitap okumuşum. Bir kitap daha var Eylül'de başladığım ve yarısına kadar okuduğum ama Ağustos'ta bitirdiğim için onu saymayacağım :)





Miyav! Yarın Yeni Bir Hayata Başlıyorum Gilles Legardinier'ın 367 sayfalık romantik kitap. Pegasus Yayınlarının çıkardığı bu kitap bence güzeldi. Değişik bir mizah anlayışı vardı ben sevdim. Yazarın bir erkek olduğunu öğrendiğimde şaşırmıştım. Çünkü bir kadının ruhunu böyle güzel kaleme almak bir erkek için zor olmalı. Gerçekten ilginç, güzel ve gizemli bir kitaptı. Keyifle okuyabilirsiniz :) Puanım 4/5 idi.


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.






Zümrüt Yeşil Kerstin Gier'in 464 sayfalık ciltli new adult kitabı. Pegasus Yayınlarının çıkardığı kitapta zaman yolculuğu yapan iki genç var. Gwendolyn ve Gideon. Kitabı çok sevmiştim bu seri benim en sevdiğim distopyalar arasında. İç ve dış tasarım çok güzeldi. Güzel bir üçleme. Puanım 5/5 idi.
Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.





Küçük Hırsız Sena Yavuz'un kaleme aldığı 416 sayfalık bir wattpad kitabı. Martı Yayınları ve Novella Yayınları'nın hediyesi olan bu kitap genç bir yazarın kitabı. Kapağı güzel. Konusu ve anlatılmak istenen olay orjinal ve iyi. Yazarın yaşı dolayısıyla eksiklikler olucak tabi ki ama keyifli bir kitaptı. 4/5 puan vermiştim. 


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.




Kör Talih Müjde Aklanoğlu'nun Talih Serisinin ilk kitabı. Parola Yayınlarının çıkardığı 720 sayfalık bir kitap. Müjde Aklanoğlu'nun diğer kitaplarına göre bu kitabı pek sevemedim ama güzel bir konusu var. Bazen sıkıcı buldum ama tekrar seni içine gelebilen bir anlatıma sahip. 3 puan verdiğim bu kitap benim için biraz kötü oldu çünkü bu yazarı seviyorum. 


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.






Baksana Talihe Müjde Aklanoğlu'nun Talih serisinin son ve ikinci kitabı. Paralo Yayınları tarafından basılan 640 sayfalık bir kitap. Kitabın kapağı güzel ama ilk kitapta olan kapak yapısından farklı. Hem renk tonu olarak hem de kapağın karton yapısı ile farklı. Yazı tipi de gerçekten iki kitapta da biraz göz yorucu. Güzel bir konu ilk kitaba göre daha iyi. 4 puan vermiştim. 


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.





Eksik Parça Michelle Hodkin'ın Mara Dyer serisinin 424 sayfalık paranormal kitabı. Pegasus Yayınlarının çıkardığı kitap güzel. İlginç bir kitaptı. Çok fazla övüldüğü için büyük beklentilerle başlamıştım biraz hayal kırıklığı oldu ama karaklerler bunu kurtardı. 4 puan vermiştim. 


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.





Çirkin Aşk Colleen Hoover'ın 368 sayfalık new adult kitabı. Epsilon yayınevinin bastırdığı bir kitap. Orjinal adıyla Ugly Love olan bu kitap bilindiği gibi film oluyor. Yazarın okuduğum diğer kitabı Umutsuz bana göre daha güzeldi. Bu kitapta güzel ama eksik bir şeyler vardı. Tasarım güzel. Puanım 4/5 idi. Yorumumu okuduğunuz da kitaba karşı düşüncelerimi daha iyi anlayabilirsiniz. 


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.




Sap Kody Keplinger'ın 288 sayfalık new adult kitabı. Pegasus Yayınlarının çıkardığı kitap güzeldi diyebilirim. Filmi de varmış zaten kapaktaki kişilerde filmde yer alan kişiler. 3 puan vermiştim ama yukarıdaki çirkin aşk kitabından daha güzel. Ayrıca bence de herkes bir SAP'tır :D 


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.





Kurucunun Kızı Amy Engel'ın 270 sayfalık ciltli distopya ve new adult kitabı. Yabancı Yayınlarının çıkardığı bu kitap müthişti. Bayıldım. Kapağı orjinal ve güzel. Bishop ve Ivy çok sevdiğim iki karakter oldu. İkinci kitap için sabırsızlanıyorum. Gerçekten herkese tavsiye ederim güzel bir distopya olucagindan eminim :) 5'te 5'lik bir kitap zaten. 10, 20, 50 üzerinden de olsa yine tam puan alırdı benden.


Kitabın yorumuna bakmak ve kitabın alıntılarına, bilgisine ve tanıtımına göz atmak için buraya bir tık tık yapabilirsiniz.




İşte Ağustos'ta okuduğum kitaplar bu kadar. İçlerinden en sevdiğim tabi ki Kurucunun Kızı oldu. Gecikme için özür dilerim. Eğer izlediğim diziler ve filmler hakkında bir şeyler paylaşmamı isterseniz yorumda belirtmenizi çok isterim. Bir daha ki ay görüşmek üzere. Bol bol kitap okumalı günler dilerim hepinize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder