Follow Us @ozgurkitaplar

Kasım 25, 2016

Kitap Alışverişi // Kitapyurdu.com

Pegasus yayınlarının Kitapyurdu.com da %37 indirimde olduğunu duyunca hemen çok istediğim bir kaç kitabı aldım hepsini alamasam da :D Hepsi çok güzel kitaplar ve hasarları da yok denecek kadar az %90-95 gibi :D




Kızıl isyan serisini tamamlamak için Sabah Yıldızı kitabını aldım seriyi çok merak ediyorum bu yüzden yakın zamanda okumayı planlıyorum ama önce sınavlarımı ve okuma istemi bitirmeliyim :D

Yorumlarını okuyup çok merak ettiğim bir kitaptı Genç Elitler, efsane serisini okumasam da yorumlardan dolayı yazarı merak ediyordum eh kitapta kapağıyla beni cezbedince almalıyım dedim :D

Kazananın laneti aslında listemde değildi ama Büş (@kitaplarinsenfonisi) ve Gonca (@evetherneyse) kitabı çok merakla bekliyorlardı bende onların merakıyla merak etmeye başladım bir de sonra karşıma Irmak (@okuyanbirirmak) ve Ezgi'nin (@athenaninguncesi) yorumları çıkınca eh almasam olmazdı dedim :D

Kaleydoskop Kalpler hakkında pek bir şey duymadım açıkçası goodreads'ten birkaç yorum dışında ama kitap hoşuma gitti :) Yolcu iç kapağı ve dış kapağı ile çok hoşuma gitti konusunu da okuyunca bunu almalıyım dedim bu konuya benzer bir kitap okuyup çok sevmiştim çünkü hatta şu an okuyorum kitabı :D Aşk ve Gurur'un koridor yayınları baskısı çok hoşuma gittiği için aldım
çok güzel değil mi sizce de bez baskısı :)

Kitap almış olma hissi çok güzel ya, tabi kitaplığa yerleştirirken neyi nereye koysam kararsızlığı da olmasa :D Bir an önce okumak istiyorum ama önce sınavlar ve okuma listesinin bitmesi gerek :D

Ayrıca beni diğer hesaplarımda da görmek ve takip etmek isterseniz diye aşağıya not düşüyorum :)
Hoşçakalın, Kendinize iyi bakın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder