Follow Us @ozgurkitaplar

Mayıs 04, 2016

[ 26. Blog Tur ] Rhett . J. S. Cooper // Kitap Yorumu


Kitap: Rhett
Özgün Adı: Rhett
Yazar: J. S. Cooper
Seri: Rhett 1/2
Yayınevi: Dex Plus
Çeviri: Selma Altınbaş Bursalıoğlu
Tür: Romantik, Kurgu, Yetişkin
Sayfa Sayısı: 256
Goodreads Puanı: 3.61


Adım Rhett.
Kendini beğenmişin tekiyim çünkü öyle olmak için
her şeye sahibim: Yakışıklılık, para, cazibe…

Her kızın birlikte olmak isteyeceği tipim ama hiçbiri beni kendisine bağlayamıyor. Aşk olaylarına girmem. İlişkiye hiç gelemem.


Asla ama asla evlenmeyeceğim. Hızlı yaşarım, günümü gün ederim. Her hafta yatağıma başka bir kızı konuk ederim. Arkadaşlarım bana imreniyor,
düşmanlarım kıskanıyor. Herkes benim hayatımı yaşamak istiyor…
Sonra bir gün o, bana uzaklara gideceğini söyledi.
O benim en yakın arkadaşım. İlk dostum. İlk öpücüğüm.
Hiç sevgili olmadık, çünkü ona âşık değilim.
Gitmesi umurumda değil. Âşık olmadığım için umurumda değil.
Aşk olaylarına girmem, demiş miydim? Adım Rhett, hiçbir şeyin moralimi bozmasına izin vermem. Vermezdim. Bir gecede her şey değişti,
inandığım her şeyi sorgulamaya başladım.                           Birdenbire, Rhett olmak çok anlamsızlaştı.




Bu kez Kitap Cadıları olarak Rhett kitabını yorumluyorum :)

Kitabı okudum, okurken eğlendim, güldüm ve mola tarzı kafamı rahatlatan tatlı bir aşk kitabı oldu. Rhett ve Clementine arasındaki dostluğun aşka geçişi güzeldi, ikiliyi sevdim.


Okuyucuyu sıkmayan, bunaltmayan bir anlatımı vardı ve akıcı bir Young/new adult kitabıydı diyebilirim. Genel bakıldığında güzel ama kitapta biraz daha az yetişkin içerikten bahsedilseydi bence güzel olurdu :/

Ben bazen bunun üstünde bir kitapta çok fazla söz edilince pek sevemiyorum bilmiyorum yani okurken gözüme batıyor yine mi falan diyorum. Bunu sebebi yazarın ne kadar iyi yansıttığına göre de değişir tabi. Ama yani iki kişinin birbirine karşı olan her çekimi seks olarak algılanmamalı bence diyebilirim bu kitap için.

Onun dışında bence güzel bir kitap yani ağır kitaplardan sonra ya da araya sokmak isterseniz bu kitap kafanızı rahatlatacak ideal bir kitap bence ve bu türü sevenler ayrıca kitabı sever tavsiye ederim bu türe ilgi duyanlara ve romantik aşk kitabı arayanlara.


Diyaloglar falan çok hoşuma gitti yani eğlenceli bir kitap ve kapağında ki adam da iyi ama yani şimdi onu Rhett olarak düşününce o gözler falan :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder