Follow Us @ozgurkitaplar

Mayıs 17, 2015

Kitap Çekilişine Var Mısın? #1 || Çekiliş Kazananı



Selamlar herkese :D
Uzun zamandır bir kitap çekilişi yapmayı planlıyorum ama yapamadım. Hazır Kocaeli Kitap Fuarı da yakınken yapayım dedim. Çekiliş 16 Mayıs 2015 tarihinde bitiyor ve kazanana kitabı kargo benden tabiki gönderiyorum. İsteyenler instagramdan isteyenler de buradan katılabilir.














Kurallar çok basit;

  • Yorum kısmına katıldığınızı belirterek size ulaşabileceğim bir adres linki yazmalısınız.


Zorunlu kurallar yukarıdaki gibi. Eğer adınızın iki kere yazılmasını istiyorsanız -böylece kazanma şansınız artıvan tabiki- aşağıdakileri yapmanız gerekiyor.



  • Beni instagramdan takip ederseniz adınız listeye bir kere daha yazılacak. Takip ettiğiniz adresi yorumda belirtmelisiniz.


İnstagram hesabım için @ozgurkitaplar yazısına tıklayabilirsiniz. 

 İşte çekilişe katılmak için tüm gerekenler bu kadar. Hepinize bol şans canlar. Unutmayın son katılım 16 Mayıs 2015 :)






Ve çekiliş bitti.. Katılan herkese çok teşekkür ederim :* 
Kazanan @darkapollyon oldu, tebrik ederim..
Geç açıkladığım için hepinizden özür dilerim ama annem tutturdu temizlik yapalım diye bende yardım ettim telefonu elime anca alabildim. Çekilişe katılan herkese teşekkürler. Daha başka çekilişlerde görüşmek üzere..

31 yorum:

  1. Katildim bana instagramdan livetoreadx adiyla ulasabilirsiniz ve ayni isimle instagramda takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler ☺ iyi şanslar ✌

      Sil
  2. Katıldım. Instagram'da kitapokuyanpenguen olarak takip ediyorum. Bana oradan ulaşabilirsin 😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler 😄 kurallar geçerli olması için ozgurkitaplar.blogspot.com.tr adresine üye olman gerekiyor 👍 bol şans ✌

      Sil
  3. Katıldım. İnstagramda mybffisbook olarak takip ediyorum seni yine aynı isimden bana ulaşabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğa herkese açık üye oldun değil mi? İsmini göremedim çünkü. Hangisi isimle üye olduğunu belirtmelisin. Katıldığın için teşekkürler ve bol şans ☺

      Sil
  4. Katıldım instagramdan sena_avcii adıyla katılmıstım ordan ulasabilirsin. umarım kazanırım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler ☺ bol şans 😄

      Sil
  5. Katıldım :D 1kitap meselesi gfc adım, instagram adımda 1kitap meselesi. :D Eğer kazanırsam (İnşallah .D) wp'den ulaşabilirsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Bol şans 😄 instagramdan da katılırsan adın iki kez yazılır bu arada 😁

      Sil
  6. Katıldım ve @kitaplardaprenses olarak instagramdan ulaşabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  7. aa kocaeliden bir blogger! öncelikle çekilişin hayırlı olsun :>>
    buradan da instagramdan da takip esseverin adıyla takip ettim. esothepink@gmail.com'dan ulaşabilirsin :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😄 katıldığım için teşekkürler ☺ Çekilişte bol şans 👍

      Sil
  8. Katıldım, blogunu takip ettim. instagram: beverdeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans 😄

      Sil
  9. merhaba :)
    gfc g+ ayse gul adıyla takipteyim katıldım
    aysegul574331@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  10. katıldım instagramda adım birkitapasıgı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  11. Katıldım ig de sslkty :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  12. Merhaba, katıldım.

    gfc: Tawannanna

    tawannanna@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  13. Katıldım c:
    İmstagramdan da takip ediyorum
    İsmim 00ceyda00

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  14. Merhabalar. Katılıyorum.
    Burada bakımlı anne , instagramda bakimlianne olarak takipteyim
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığınız için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil
  15. Ben de katıldım ben de :)
    gfc özge sarı instagramdan da book.beauty.life olarak takipteyim
    Mail adresim daydreamer-09@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için teşekkürler. Çekilişte bol şans ☺

      Sil