Follow Us @ozgurkitaplar

Aralık 30, 2016

Bir Asi Yürek - Julianne Donaldson // Kitap Yorumu

Kitap: Bir Asi Yürek
Özgün Adı: Blackmoore
Yazar: Julianne Donaldson
Yayınevi: Novella Yayınları
Çeviri: Filiz Sarıoğlu
Sayfa Sayısı: 384
Goodreads Puanı: 4.18
Benim Puanım: 4,5/5



"Hapsedilmiş hissediyorum. Kafese kapatılmış bir kuş gibi kaçmanın yolunu arayıp duruyorum. Ama her defasında önümü parmaklıklar kesiyor."



Doğaya, müziğe ve kitaplara düşkün olan on yedi yaşındaki Kate'in tek hayali Hindistan'a gitmektir. Bu hayalini gerçekleştirmesinin önündeki en büyük engel ise, ona sürekli evlilik baskısı yapan annesidir. Kate hem bu baskıdan kurtulmak hem de özgürlüğüne kavuşacağına inandığı Blackmoore'a gitmek için kendisini dahil olmaması gereken bir iddianın içinde bulur.

Geniş kırları ve uçsuz bucaksız okyanusuyla hayallerini süsleyen Blackmoore'a vardığında çoğu şeyin beklediği gibi olmadığını gören Kate, geleceği hakkında bir karar vermesi gerektiğini düşünür. Ya kendisini anlamamakta direnen ailesinin tüm baskılarına boyun eğecek ya da bir kuş gibi özgürlüğe kanat çırpmak için yanıp tutuşan kalbini dinleyecektir.



Benim Yorumum


“Hatırlamaya değer bir şey. İnsanın kaçınılmaz son olarak düşündüğü durumlarda bile aslında birden fazla seçenek olabilir. Ve belki kuşu öldüren şey huzursuzluğu değil, kafesin kendisidir.”   – sf: 333
~ * ~
Ba-yıl-dım 😍 Çok güzel bir kitaptı, okurken çok keyif aldım. Karakterleri çok sevdim tabi ki hepsini değil sadece Henry ve Kate çok sevdiğim karakterler arasına girdi ve birbirleriyle olan sahneleri çok hoştu. Aileleri ise korkunç 😠 Cidden, her halde hayatımda okuduğum diğer bütün kitaplarda bu kadar korkunç bir aile daha görmedim, yani ne aileydi be 😂 Böyle ailelere sahip oldukları için Henry ve Kate'e üzüldüm ama birbirlerini buldukları için çok şanslılardı. Henry ve Kate'in aralarındaki uyum bana çok tatlı geldi yani gerçek gibiydi. Tanışmaları, diyalogları falan okunması keyifliydi, dokunaklı ve sevimli bir kitap.

Zaten kitabın dili çok iyi ve akıcı ki çeviri de bence gayet güzeldi. Merak uyandırıcı ve sürükleyiciydi ki bir günde bitirdim yani elinden bırakamıyor insan. Yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum ki o kitabını da beğenirsem favorilerime girer zaten takipteyim yazarı yeni kitaplarını merak ediyorum 😁 Bu arada puanım 4,5 sadece küçük bir şey için kırdım azıcık 😇 Bence bu kitaba bir fırsat verin özellikle romantik tarihi kurgu severleri ama tarihi kurgu sevmeseniz bile bence şans verebilirsiniz :)



Keyifli günler dilerim herkese, mutlu ve huzurlu günler bizi bekler umarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder