Follow Us @ozgurkitaplar

Haziran 14, 2015

Mim #1 O Mu? Bu Mu? // Etkinlik


Epeydir bir şeyler paylaşmıyordum. Neden çünkü ben ortalıkta dolanan bir salgına yakalandım. Evet evet doğru bu bir salgın. Adı da Reading Slump. Bu kahrolası salgın bana kitap okutturmamak için her şeyi yapıyor. Çok sinir bozucu. Neyse zaten şu aralar annem temizlik yapıyor ki bu temizlik olayının reading slump olayına denk gelmesi iyi oldu çünkü iki şekilde de kitap okuyamıyorum. En azından böylece temizlik bittikten sonra canım kitaplarıma dönebileceğim. Neyse kitap okumaya döndükten sonra şu an okumaya çalıştığım Sonsuza Kadar kitabının yorumunu paylaşacağım.

Peki şimdi ben bir etkinlik yapacağım çünkü mimlendim :Dd İnstagram da bir tag var O mu? Bu mu? diye. Bende sizlere burda yapacağım :') Beni bu etkinliğe davet eden @booksarelifeee 'a çok teşekkürler :*

İnce mi, Kalın mı?
☁ Kalın tabikisi.

Artemis mi, Ephesus mu?
☁ Artemis ama Ephesus ta çok tatlı :D

Dizi mi, Film mi?
☁ İkiside dhskhd Çünkü ikisi de olmazsa olmazlardan.

Yeşil mi, Mavi mi?
☁ Mavi.

Lydia mı, Allison mu?
☁ Lydia seçerdim ama bu soru yerine scott mu stiles mı olsaydı keşke. Dylan aşkı *_*

Matematik mi, Türkçe mi?
☁ Türkçe.

Labirent mi, Lux mu? 
☁ Labirent, thomas aşkına :D Ya ikisini de seçemiyoruz mu ^ ^

Aynı Yıldızın Altında mı, Siyah Damar mı?
☁ Siyah damarı okumadığım için Aynı yıldızın altında ama siyah damarda çok seviliyor ben Aynı Yıldızın Altında derim ama :')

Fantastik mi, Bilim Kurgu mu?
☁ Fantastik ama bilim kurgu da iyidir

Aşk mı, Dram mı?
☁ Bu soru biraz tuhaf çünkü çoğu dram da aşkta var birbiriyle ilişkili gibi ama dram diyeyim skahxk

John Green mi, Brandon Sanderson mu?
☁ İkisinden de pek okumadım ama Brandon Sanderson daha tatliş geliyor.

Bu etkinlikte burada bitti çokta güzeldi ama daha çok soru aramadım değil :Dd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder