Follow Us @ozgurkitaplar

Eylül 15, 2018

Warcross - Marie Lu // Kitap Yorumu

Kitap: Warcross 1/2
Yazar: Marie Lu
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Çeviri: Onur Kınacı Birler
Sayfa Sayısı: 356 (ciltli)
Goodreads Puanı: 4.22
Benim Puanım: 5/5
Kime güveneceğinize karar vermek oynayacağınız en büyük kumar olacak.

On yıl önce başlayan bu tutku artık bazıları için gerçekten kaçmak için bir seçenek, bazıları içinse kâr etmek için bir kaynak haline gelmişti. İki yakasını bir araya getirmek için çabalayıp duran Emika Chen bir ödül avcısı olarak çalışıyor, yasadışı olarak bahis oynayan Warcross oyuncularının peşine düşüyordu. Ancak ödül avcılığı kolay bir iş değildi, rekabet fazlaydı ve ayakta kalmak giderek zorlaşıyordu. Kolay para kazanabilmek için Emika bir risk alarak Warcross Şampiyonası’nın açılış oyununu hacklemişti; bir glitch ile oyuna sızarak istemeden de olsa kendisini oyunun ortasında bulmuş ve bir gecede herkesin konuştuğu kişi haline gelmişti.

Tutuklanacağına neredeyse emin olan Emika, oyunun yaratıcısı, genç milyarder Hideo Tanaka’dan bir çağrı aldığında şaşkına dönmüştü: Üstelik kendisine reddedilmesi neredeyse imkânsız bir teklif sunulmuştu. Bir güvenlik sorununu ortaya çıkarabilmek için Hideo’nun bu seneki şampiyonada bir ajana ihtiyacı vardı ve bu iş için Emika’yı istiyordu. Hiç vakit kaybetmeden Tokyo’ya götürülen Emika, kendisini her zaman hayalini kurduğu geleceğin içinde bulmuştu. Fakat kısa süre içinde Warcross evreninin düşündüğünden çok daha tehlikeli olduğunu anlayacaktı…

Efsane ve Genç Elitler serilerinin #1 New York Times çoksatan yazarı Marie Lu’dan yepyeni bir bilimkurgu gerilim romanı.
Yazarın okuduğum ilk kitabı Warcross. Marie Lu'nun diğer kitaplarını henüz okumamıştım ama bu kitaptan sonra okumazsam büyük hata yaparım çünkü yazara da kitaba da bayıldım. Karakterler, konu, anlatış, süper akıcı olması her şey çok güzeldi. Aslında kitaba başladığımda yazarın anlattığı dünyaya yani gerçek dünya, warcross ve kara evren  geçişlerine tam olarak girmekte zorlandım ama kitabın ustaca anlatılışı
ile kitap ilerledikçe anlatılan dünyaya daha iyi adapte olabildim.
Kitaptaki duyguları sanki o anlarda bende oradaymışım da o anları yaşıyormuşum gibi hissettim. Çok güzeldi.   

"Her kilitli kapının bir anahtarı vardır."
"Her sorunun bir çözümü vardır"
--sf: 31
Emika'yı takımıyla daha fazla okumak isterdim ama onları  sevmem için bana bu da yetti, oyunlarda onlar kazanınca sanki ben kazanmışçasına onlarla mutlu oldum :) Hideo, Emika, Asher, Roshan, Hammie, her bir karakter ayrı güzel ve sarılası karakterlerdi ve takımın dronu Wikki de
çok mu çok sevimliydi :)

Kısacası ben kitabı çok sevdim özellikle kitap okuyamadığım bu dönemde ilaç gibi geldi. Bence sizde Emika ve Hideo ile bir an önce tanışmalısınız. Şimdi tek yapmam gereken ikinci kitabı büyük bir sabırsızlıkla beklemek neyseki 21 Eylül'de raflarda :D 

Yazımı okuduğunuz için her birinize teşekkür ederim 💓
Keyifli ve bol mutlu güzel günler 😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder