Follow Us @ozgurkitaplar

Eylül 24, 2018

Sis - Paula Weston » Refaim 2 « // Kitap Yorumu

Orjinal Adı: Haze
Yazar: Paula Weston
Seri: The Rephaim Series 2/4
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Türü: Fantastik, Genç Yetişkin
Sayfa Sayısı: 376
Goodreads Puanı: 4,19
Benim Puanım: 5/5

Gaby Winters'ın kâbusları artık sona ermişti. Ancak hâlâ bilmediği ve inanamadığı çok şey vardı. Eski hayatının büyük bir kısmını hâlâ hatırlayamıyordu. Bir zamanlar Refaimler'in, yani saniyeler içinde ülke değiştirebilen kanatsız yarı-meleklerin en iyi dövüşçülerinden biri olduğuna hâlâ inanmıyordu. Ve iblislerin var olduğuna... Ve Rafa'nın yanında kaldığına... Ama en önemlisi, ikiz kardeşi Jude'un hâlâ hayatta olduğuna bir türlü inanamıyordu.

Gaby'nin öğrenmesi gereken çok şey, yenmesi gereken daha çok düşman vardı. En önemlisi ise, tüm korkularına rağmen erkek kardeşini bulmalıydı. Macera daha yeni başlıyor, tehlikeli karanlık giderek yaklaşıyor...

"Korkutucu, ateşli ve merak uyandırıcı."
-Claudia Gray, Evernight Akademisi romanının yazarı.-
"Yeni ve taze bir soluk… Tüm paranormal kurgu hayranları mutlaka okumalı!"
-Wondrous Reads-
Kitaptaki o akıcılık, düşmeyen temposu, eğlenceli diyalogları, aksiyonu çok çok güzeldi. Kitaba bir başlayınca elimden bırakamadım ve bitti bu ne kadar üzüntü verse de üçüncü kitap Işıltı'yı elime bir an önce almak için hiç vakit kaybetmedim ama serinin bitmesine son bir kitap var ve bu aynı zamanda heyecan veriyorken üzüyor da. Çünkü ben henüz Rafa ve Gaby'den ayrılmak istemiyorum 😍

"Aramızın karmaşık olduğunu biliyorum ama seni öylece bırakıp gidebileceğime inanıyor musun gerçekten?" Bu kez bakışlarını kaçırmadı. "Sen gerçekten gitmene izin vereceğime inanıyor musun?"

Karakterlerin her birini çok sevdim. Ancak kitabın sonunda aramıza katılan Jude ve Rafa ile Gabe üçlüsünün arasında geçenleri hala öğrenemedik ve geçmişte ne olduğunu ki çok merak ediyorum aşırı ve bu beni kitaba daha fazla bağladı. Giderek daha heyecanlı bir hâl almaya başlıyor seri ve şimdiden Işıltı'da okuyacaklarım için içim kıpır kıpır.

İlk kitap Gölgeler'de kitabın dilini pek sevmemiştim çünkü şimdiki zamanla yazılmıştı ve bu kitapta pek sevdiğim bir şey değil ama alışmaya çalıştım ve ilerledikçe de kitapta o kadar tuhaf durmadı. Bu kitapta dili gözüme hiç batmadı ve gayet iyi ilerledi. Yani ben bu seriye bayıldım cidden çok güzeldi ya hele o son °.° Hâlâ okumayan varsa ve düşmüş melekler, refaimler, iblisler, zebaniler, gizemler, aksiyonlar istiyorsanız bu seriye başlayın derim.



Yazımı okuduğunuz için her birinize teşekkür ederim 💓
Keyifli ve bol mutlu güzel günler 😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder